miércoles, 22 de abril de 2009

Jo passant la rentadora

Jo tinc dues aficions que són molt importants per a mi, la piragua i la dansa. Faig dansa al Nou Espiral i piragua al Club de Piraguisme Salt- Ter.
M'encanta fer piragua i ara puc començar a fer coses més dificils perquè ja que se fer l'esquimotatge i si volco torno a girar la piragua sense haver de baixar. Però jo no faig piragua d'aigues tranquiles, bé si, de tant en tant, però m'agrada molt més practicar piraguisme a les aigües braves.
Tota la meva família en fa, sóm una família d'esportistes. El meu pare és el meu professor i n'he aprés molt d'ell i del meu germà que fa freestyle. El freestyle consisteix en posar-se en una onada o rulo del riu i fer diferents figures: tres-cent seixanta, loop, space gotzila... A mi tot just ara em comença a sortir el tres cents seixanta, que és una de les figures més fàcils, però n'estic molt orgullosa del meu progrés perquè l'onze de Setembre del 2008 vaig baixar "la Rentadora", un pas força difícil (per a mi) que es troba al riu Noguera Pallaresa a Sort.
Gràcies a tothom que me n'ha ensenyat i que ara m'ho pugui passar tan bé.

5 comentarios:

  1. Reina!
    Ua quina enveja jaja.
    Podries passar per el teu germà. En aquesta foto t'hi assembles, suposu perquè portes la seva ex-piragua jeje.

    Doncs no se que dir-te.
    Ja ta passare les fotos tal com et vaig dir.

    Demà ja venen els francesos. Avans no en tenia gaires ganes però ara ja si, i moltes. Estic una mica nerviosa.
    Espero que amb ells aquí vagi tot molt bé. Ja hem decidit tot lo que farem aquests dies i no pararem a casa jaja. (els meus pares no hi fan gaire bona cara però bueno... què hi farem)

    Com ha anat avui el St. Jordi?? Heu fet alguna cosa especial a l'institud??
    T'han regalat alguna rosa?? (putse t'estic fent moltes preguntes no jaja, ja t'explico jo...)
    Doncs mira un nen de la meva classe (el que hem va regalar les arrecades), avui, m'ha regalat una rosa. Però ho ha fet discretament perquè ningú no se n'enterès però algú que sabia que hem volia regalar la rosa ho ha dit i despres ens han dit: "tornu-ho a repetir que no ho hem vist va... porfa..."
    I el final ho hem tornat a repetir. Quina vergonya!! jaja

    Espero que hem contestis eh preciositat!!
    T'estimu,
    molt petoooooooooooooooooons!!


    adéu

    ResponderEliminar
  2. Hola guapetona, ja t'he pillat! Per fí he conseguit veure't i escriure't. Benvinguda a la blocesfera, bé de fet aquí a Catalunya hi ha una gent que al grup de blocaires catalans l'anomenen: CATosfera.
    A lo que iba: Moltes felicitats, estàs que et surts. De fet, l'altra dia li deia a l'alba que eres una crack, fas dansa, fas piragüa, passes en tirolina... patines... estudies i amb nota... ella em va respondre que tu tenies l'autoestima molt alta. No saps que és l'autoestima? segur que sí, sinó al google... je je el senyor google t'ho explica tot.
    Bé, jo tam´bé t'admiro, m'hagués agradat a la teva edat fer el que fas, ets molt decidida i a més divertida, teatral, bona persona i... feliç! i això no li dic a tothom... gaudeix molt de tot i vigila perquè penso mirar si escrius i actualitzes el bloc i les fotografies. Ah! si mires el meu http://lescumadeldia.blogspot.com/ mira al final de la pàgina a "Onades amb escuma" i allà et trobarás, ja et tinc linkada.
    Petons bonica!

    ResponderEliminar
  3. Ke xulo aquest blog de kayak!!! Ja n´estic fart de blogs de gent super bona, de "pros" i d´altres per l´estil... Vull més blogs de gent tan fantàstica com la Núria, una noia amb il-lusió per la dansa i el kayak, i sempre amb el somriure a la boca. TREMOLA NOURIA NEWMAN, LA TEVA SUCCESSORA ET TREPITJA LA POPA DEL KAYAK!!!

    ResponderEliminar
  4. Molt bé, no? Ara la rentadora ja queda petita, potser hauràs de començar a remar més tros del Noguera, que els iaios necessitem alguna piragua on agafar-nos quan bolquem!!

    Petons,
    Ferran

    ResponderEliminar
  5. olaa preciossaaaa !!
    passava per aquí, xk me mare ma dit el
    nom del teu bolg qx si fos x tu wapa
    mo el sabria ( ja et val )

    gracies per dedicar.me la primera
    actualització, m'ha fet mlta il.lusió
    em sembla q dintre d poc ens tornarem a
    veure a murillo, però no n estic segura.

    Buanoo de tant en tant ja t'aniré escribint.
    mlts petonets i abraçades per tothom.
    alba

    ResponderEliminar