martes, 28 de julio de 2009

Ribelles







Aquest any vaig anar a unes colònies molt especials. On s'hi fa mot d'esport però per a "cracs". Vaig estar 11 dies dormint amb tenda, ploguent cada tarda, amb alguna pedregada d'imprevist al barranc, alguna matinada a les 6 per a veure la sortida del sol i sobretot caminar tot el dia. Allà no hi havia cobertura pel mòbil i no podiem trucar. També vaig tornar amb les cames ben trinxades de rascades dels arbustos. I em van fer beure moscatell, Ecs!
La gent i els monitors molt agradables (Ona, Mora us trobo a faltar) i res que si algú de Ribelles llegeix això, fins l'any que ve.

6 comentarios:

  1. Espero que els de Ribelles comenteu, siusplau!

    ResponderEliminar
  2. Ei núriaa! sóc l'alba de ribelles! m'ha encantat el missatge m'ha fet molta il.lusió!
    Jo també et trobo a faltar i si segur que l'any que ve vindré a ribelles, és una cosa que no es pot perdre, és tant guai núria, us estimo un piló a tots! Percert les meves amigues m'han dit que et van veure, enu també al teu germà i a la teu mare perquè van anar amb caiac amb el casal, i m'han dit que el teu germà és molt guapo ehh! jejeje Saps que tinc un os del canell una mica trencat!?!! m'ho van dir ahir a l'hospital i ara porto una fèrola i encara em queda un mes! bff
    Al missatge em preguntaves si tenia algun blog, tinc; www.fotolog.com/les3moskiteres també tinc facebook però no c si hi podràs entrar, crec que te n'has de fer un i després posar el meu nom i cognom a cerca que està a dalt de tot de la pàgina a la dreta! ok?? (vaia rollu k t'he fotut xD)
    Enu guapa que vagi molt rebé l'estiu ok? aveure si ens veiem algun dia! una abraçada ben forta!
    ALBA

    ResponderEliminar
  3. Això de les teves amigues, semblen molt més petites, no m'ho creia. I elles em van dir que semblava que jo hagues de fer 1 de batxillerat, exagerades.
    Moltes gràcies per a comentar guapa!;)
    Una cosa, si m'envies alguna foto teva xula al meu correu, et podria dedicar la foto al blog, que et sembla'
    Ens veiem aviat, o això espero.
    Em sap greu això de la ma, i amb la tonteria que t'ho vas fer, t'acompanyo en el sentiment.
    Però no he entés gairebé això de la feròla:(
    Apa DW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Núriaaaaaaaaaaa !!!
    Com va tot??
    Veig que hem pocs dies has renovat molt jaja
    Doncs no sé qué dir-te i que estic força nerviosa i estressada que diumenge ia MARXEM!!!
    jaja segur que a allà sortiran mil temes per parlar com sempre :P i a l'habitació nosaltres quatre soles... ui ui ui... quin perill jaja.
    Alguna nit hem de mirar si podem anar a passar un rato a l'habitació dels nens (en aquest viatge nomès seran dos i el meu germa però buenu pot estar bé).
    El teu germà hem va dir que un dia com a mínim a la nit ferien el "FIESTÓN DE LOS 13" (no hu vaig entendre què volia dir però hem va dir que era tipu les festes per piraguistes que hi havia a Ausburg i Thun). L'Adrià hem va dir que el poble és molt aburrit i no hi ha res per sortir, que l'altra vegada que hi vau anar nomès hi havia una festa per gent de 40 anys però que ia mirarem de trobar algu (si ja tinguès el carnet de cotxe l'Adria, podriem anar a algun altre poble a buscar festa :P jaja no pensem amb res mes).
    I per cert les fotos de Còrsega te les passaré allà que serà més ràpid i més fàcil.

    Petons, cuida't.
    TESTIMUUUUUUUUUUU!
    (K)(K)(K)

    ResponderEliminar
  5. Núriaaaaa!!
    He renovat el blog amb algunes fotos dels Alps '09
    quan tornis pasa si pots i m'expliques com ha anat tot i si heu guanyat. Si aguès pogut venia a ajudarvos amb tot lo del menjar i això ah i a animar amb els pompons jjaja que va ser molt xulo allà el Rabioux sempre som els únics que animem.

    Apa cuida't i que vagin molt bé els campeonats del món. Sort per tots
    1 PETONÀÀÀÀÀÀÀÀS

    ResponderEliminar
  6. Núriaaaaaaaaaa, què passa que no poses res de l'expedició als Alps? ja trigues..., encara que ara segurament estas a Thun i no tens possibilitat de ficar-t'hi, d'acordddd... però quan tornis... fotikis i comentaris de totes dues sortides, que t'enyorem els escrits! Per cert... xula la colla de Ribelles, eh!

    ResponderEliminar