martes, 25 de agosto de 2009

Alps 2009

Vam anar tots els del club als Alps a fer piragua, i aquest any si que en vam fer, vaig baixar el Ravioux sense volcar, vaig surfejar al camp d'eslalom de Sant Clement on em va sortir un spin. Amb la txell, l'Alba, la Judith, l'Ari, i la Júlia ens ho vam passar bomba, també vam jugar al paintball (em van fer 2 blaus un a la cama i l'altre al cul) i també varem anar estirats en un inflable que ens estirava una llanxa, En resum unes vecances genials.
TXELL JA FARÉ UN ALTRE ESCRIT AMB UNA FOTO DEDICADA A TÚ GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!














2 comentarios:

  1. Nurietaaaa!!

    Que maques les fotos.
    No he posat aquella foto que hem vas dir que sortim amb el “mono (que sembla de mecànic)” mig tret perquè no la tinc. Si tu l'aconsegueixes la penges i ja la copiaré.

    M’alegro que tot vagi bé per aquí dalt a Suïssa. Suposo que tu i la teva mare teniu força feina a cuinar perquè en els nois no me’ls imagino pas a la cuina jaja.
    Ahir vaig parlar amb l’Adrià i hem va dir que no creu que sortiu. Però suposo que algun dia de la competició hi haurà aquelles festes que molen tant amb tots els piragüistes.

    Si ara tinc temps començaré a enviar-te les fotos de Còrsega.

    Apa cuida’t moltíssim reina.
    I animals de part meva jaja.

    1 PETONÀÀÀÀÀÀS
    T’ESTIMO (LL

    ResponderEliminar
  2. Montsse, suposo que mai no has vist el meu blog però ara te l'enviaré pq vegis l'ultima foto dels Alps.
    Qua sortim la Montse i jo, oi que estem guapes.

    ResponderEliminar